школа сприяння здоров'ю
ШКОЛА СПРИЯННЯ ЗДОРОВ'Ю
З вересня 2021 року в закладі дошкільної освіти було розпочато роботу з розробки та впровадження "Школи сприяння здоров'ю". Концепція діяльності закладу спрямована на реалізацію Закону України «Про дошкільну освіту», Положення про дошкільний навчальний заклад;; Організацію фізкультурно-оздоровчої роботи в ЗДО (інструктивно-методичні рекомендації №1/9-456 від 02.09.2016 р.). У концепції розкриваються основні поняття, що визначають характер діяльності ДНЗ, розроблені послідовні педагогічні завдання щодо формування здорової дитини.
Загальна характеристика:
- орієнтована на гармонійний і всебічний розвиток собистості;
- передбачає сособистісно-орієнтований підхід;
- використання різних типів, видів, форм організації освітнього процесу, методів та прийомів роботи.
Позиція педагога:
- фізичний розвиток дошкільника; - визнання індивідуальності кожонї дитини.
Позиція дитини:
- самопізнання;
- самовизначення;
- самореалізація.
Основні напрямки педагогічної роботи:
- формування потреб здорового способу життя; - виховання духовно розвиненої особистості; - екологічне виховання; - створення умов для всебічного розвитку особистості; - демократизація та гуманізація навчально- виховної роботи; - міжособистісний розвиток.
ДНЗ бачить своєю головною метою:
- забезпечення умов для цілісного розвитку особистості дитини;
- розвиток природних нахилів та здібностей дітей;
- пошук оптимальних шляхів розвитку особистості;
- збагачення інтелектуального потенціалу кожної особистості;
- здійснення психолого-педагогічної допомоги дитині в становленні її особистості, соціалізації, життєвому самовизнанченні
- виховання здорової дитини.
Стратегічні завдання:
1. Допомогти дошкільнику збагатити знання про здоров'я, виховувати в них бажання до здорового способу життя.
2. Створити відповідне матеріальне та дидактичне середовище для реалізації фізкультурно-інтелектуального напрямку.
3. Оновити навчально-виховний процес, педагогічні технології на основі провідних ідей педагогіки.
4. Створити умови для формування пізнавальних інтересів мотивів діяльності у роботі з дітьми.
5. Забезпечити психологізацію та соціалізацію навчально-виховного процесу.
6. Створити умови для розвитку здорової особистості, що знає та дотримується валеологічних вимог щодо збереження власного здоров'я.
7. Створити умови для формування компетентної особистості з належно розвинутим почуттям моральних норм, із сформованою екологічною орієнтацією.
8. Спрямувати зміст виховної роботи з батьками та дітьми на формування особистісних рис громадянина України, який є носієм духовної культури народу, його національної ментальності.