A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Хотінський ДНЗ ясла - садок "Струмочок"
Хотінської селищної ради Сумського району Сумської області

школа сприяння здоров'ю

ШКОЛА СПРИЯННЯ ЗДОРОВ'Ю

   З вересня 2021 року в закладі дошкільної освіти було розпочато роботу з розробки та впровадження "Школи сприяння здоров'ю". Концепція діяльності закладу спрямована на реалізацію Закону України «Про дошкільну освіту», Положення про дошкільний навчальний заклад;; Організацію фізкультурно-оздоровчої роботи в ЗДО (інструктивно-методичні рекомендації №1/9-456 від 02.09.2016 р.). У концепції розкриваються основні поняття, що визначають характер діяльності ДНЗ, розроблені послідовні педагогічні завдання щодо формування здорової дитини.

Загальна характеристика:

- орієнтована на гармонійний і всебічний розвиток собистості; 
- передбачає сособистісно-орієнтований підхід;
- використання різних типів, видів, форм організації освітнього процесу, методів та прийомів роботи.

Позиція педагога:

- фізичний розвиток дошкільника; - визнання індивідуальності кожонї дитини.

Позиція дитини:

- самопізнання; 
- самовизначення;
- самореалізація.

Основні напрямки педагогічної роботи:

- формування потреб здорового способу життя; - виховання духовно розвиненої особистості; - екологічне виховання; - створення умов для всебічного розвитку особистості; - демократизація та гуманізація навчально- виховної роботи; - міжособистісний розвиток.

ДНЗ бачить своєю головною метою:

- забезпечення умов для цілісного розвитку особистості дитини; 
- розвиток природних нахилів та здібностей дітей; 
- пошук оптимальних шляхів розвитку особистості; 
- збагачення інтелектуального потенціалу кожної особистості; 
- здійснення психолого-педагогічної допомоги дитині в становленні її особистості, соціалізації, життєвому самовизнанченні
- виховання здорової дитини.

Стратегічні завдання:

1. Допомогти дошкільнику збагатити знання про здоров'я, виховувати в них бажання до здорового способу життя.

2. Створити відповідне матеріальне та дидактичне середовище для реалізації фізкультурно-інтелектуального напрямку.

3. Оновити навчально-виховний процес, педагогічні технології на основі провідних ідей педагогіки.

4. Створити умови для формування пізнавальних інтересів мотивів діяльності у роботі з дітьми.

5. Забезпечити психологізацію та соціалізацію навчально-виховного процесу.

6. Створити умови для розвитку здорової особистості, що знає та дотримується валеологічних вимог щодо збереження власного здоров'я.

7. Створити умови для формування компетентної особистості з належно розвинутим почуттям моральних норм, із сформованою екологічною орієнтацією.

8. Спрямувати зміст виховної роботи з батьками та дітьми на формування особистісних рис громадянина України, який є носієм духовної культури народу, його національної ментальності.

  

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора